Over mij

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

zaterdag 29 januari 2011

SLEUTELHANGERS van hout.

Tja, ik zag vanmorgen een paar houten schijfjes liggen. Ik heb er een gaatje ingeboord. 1 schijfje spleet.

Daarna heb ik er een ringetje doorgehaald en er een stempel opgezet met acrylverf, omdat die verf beter bestand is tegen water.  Het kleiblad had ik al eens gemaakt. Hier druppel ik parfum in, zodat het heerlijk ruikt in de kamer. De klei neemt de parfum helemaal op, omdat er geen glazuurlaag op zit. Ecokado.

10 opmerkingen:

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

ze zijn echt super lief:)
fijn weekend Lieve Marleen xxx

Jeany zei

mooi, beide kado's ik houd erg van eco's kadoo, dus helemaal top!!!

Jacquelien zei

Wat een leuk idee!

Mignonnn zei

Wat ziet het er leuk uit. Zeker leuk voor de herfst.

Groetjes
Mignon

Henderica zei

Prachtig :)
En die stempel is echt schattig

Anoniem zei

Ha Marleentje,

Wat mooi! Een geweldig idee, je moet er maar op komen!

Het vogeltje staat er zo lief op!
Skattig!!

Genoten van het zonnetje vandaag?

We gaan morgen rommelmarkten.........ben benieuwd.

Fijne zondag, liefs Thea♥

Desirée-ScrapDees zei

oh wat is dit schattig geworden, jammer dat er geen geurcomputers bestaan... ;-)

Bianca Kalksma zei

Pfft waar weet jij nog niet iets moois van te maken? Wow. Wat geweldig leuk, mooi, origineel, echt ongelofelijk!

Saartje zei

Heel origineel!
Leuk idee!
Groetjes, Saartje

Corina zei

Leuk zeg, daar houd ik wel van, eenvoudig en mooi. Goed idee van dat blad, ook. (En mooi gefotografeerd met dat kant op de achtergrond).